Re: Restartowanie maszyny, stary sprzęt.

Autor: Łukasz 'c00lfon' K. <c00lfon_at_127.0.0.1>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 12:10:02 MET

Użytkownik Radosław Sokół popełnił:

Odpowiem tutaj, nie ma sensu pisać tego samego w dwóch postach.

> Kondensatory w jakim stanie?
Hm, większość raczej jest ok, ale są takie trzy, czy cztery, które
wydają się być spuchnięte; W tym jeden nawet bardzo. Reszta jest dobra na
moje oko.

> Mierzyłeś napięcia miernikiem?
Elektronik ze mnie żaden, ale jak dla mnie, to są w porządku[1]. Poproszę
wieczorem ojca o bardziej wiarygodną ocenę, on się zna. ;)

Jeśli to kondensatory, to czy mogę po prostu dokupić sobie identyczne/podobne
i zwyczajnie je podmienić? Przecież w taki sprzęt już nie warto inwestować.

[1] - Sprawdzałem miernikiem i patrzyłem jednocześnie w BIOSie. Prawie
dokładnie to samo - były różnice w setnych częściach.

--
c00lfon (Łukasz K.) | % Częstochowa % | FreeBSD && Linux admin/user
GG: 0x7C8943, e-mail: mailto: c00lfon%irc.pl, RLU #376471