Re: opinia o Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3505

Autor: <r.wiatrowski_at_modernmedia.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 12:09:13 MET

JS napisał(a):
> Planuje zakup notebooka i zwróciłem uwagę na ten model a konkretnie ten z
> Intel Core 2 Duo 120GB HDD i 1GB Ramu. Chce kupic najpozniej jutro (koniec
> listopada) wiec prosze Was ktorzy mieliscie z kontakt z tym sprzetem o
> opinie na jego temat, jak sie sprawuje w działaniu i normalnym uzytkowaniu?
> pozdro, z góry dzieki

Mają koszmarny serwis. Chyba trafiłem na felerny egzemplarz, bo mi po
2 miesiącach płyta główna wysiadła - no zdarza się. Oddałem do
serwisu i zaczęło się.
Przez 2 tygodnie nikt mi nie mógł w ogóle udzielić informacji
co się dzieje z moim sprzętem, a w sumie nie miałem go prawie
miesiąc.
Nic dziwnego że gwarancja jest na 2 lata. Przez 2 lata mają Cię w
nosie.
Za takie pieniądze, to po prostu dramat.