Re: stary komputer -jak go unowocześnić?

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 11:22:55 MET

Michal Lukasik napisał(a):

> A co chcesz uzyskać? Przyspieszenie w grach, programach biurowych, itp.?
> Jeśli nie grasz to dołóż RAM i zmień CPU na jakiś Athlon XP na FSB 133MHz
> (T-Bred będzie IMO najrozsądniejszym rozwiązaniem).

Dobre pytanie: chce uzyskac znaczące przyspieszenie w tym co robie
teraz, bo np. StarOffice, ktorego mam a pracuje na wielu programach
jednoczesnie (pameic mimo to nie jest problemem) to wszystko sie czasami
tak.... slamazarzy.

Tak wiec gry nie... glownie ofice, internet, filmy, czasami obrobka w
corelu plikow do 20 mega (krzywe - wiec spore)

GB