USB - RS232

Autor: Crazy Gremlin <crazygremlinWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 10:04:19 MET

Witam wszystkich.

Mam problem z przejściówką USB - RS232.
Chciałbym przesłać z komputera do tunera satelitarnego dane poprzez kabel
RS232.
Mój model nie ma RS232 więc kupiłem przejściówkę z USB.
Ale tuner nie reaguje.
Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy kabel przesyła dane?
Dodam od razu, że jeśli chodzi o komputery jestem w tych sprawach średnio
zaawansowanym użytkownikiem.

Dodam że:
- kabel kiedyś używałem i wszystko było ok
- przejściówka jest nowa i oprogramowanie działa poprawnie do tej przejściówki
bo w menedżerze urządzeń jest ok.
- domyślnie jest ustawiony jako (com5) ale program obługujący tuner widzi
tylko com1-4 więc ustawiam w managerze urządzeń z com5 na com1 lub com2 i
dalej nic

Pozdrawiam