Re: Jaki program do odzyskania danych

Autor: Marcin <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 09:51:06 MET

>mam taki problem ponieważ padł mi dysk twardy. Poracie mi jakiego mam
>użyc programu do odzyskiwania danych.

Otóż.
Jeśli twój dysk padł fizycznie i jest martwym nieboszczykiem, bądż zombie stukającym, tudzież bios go nie chwyta... to tylko specjalista ci pomoże, za kilka tysięcy pln.
Jeżli natomiast uległa uszkodzeniu logiczna struktura danych, bądź fizycznie kilka sektorów poszło się miłować, programy dadzą radę.
Wspomniany Ontrack ma pakiet narzędzi, ale nie są one najtańsze.

Serdeczne pozdrowienia
Marcin