Re: Czy taki komputer pojdzie na 200Watt

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 08:31:52 MET

>Nie bede z Toba dyskutowal, bo nie masz racji.
>A jak nie wierzysz to sobie policz:
>http://www.journeysystems.com/power_supply_calculator.php

Hmmmm mnie wyszło, że potrzebuję MINIMUM 372W - choć i tak nie
uwzględniłem wszystkich urządzeń jakie mam w kompie i części overclockingu.
A wszystko to ciągnie 360W Chieftec - nie pamiętam dokładnie serii
ale był to jeden z bardziej popularnych modeli sprzed 3 lat z jednym
wentylkiem.
Więc widzisz kto tu nie ma racji.

>Dobra dobra, idz na jakas bardziej profesjonalna grupke dyskusyjna

Z ciekawością bym je poczytał - ale podaj na nie namiary ;-)