Re: Czy taki komputer pojdzie na 200Watt

Autor: MAYDAY <g.o_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 05:51:19 MET

perszing napisał(a):

> Jasne. Niech wlozy od razu 150 W, bo w 90% przypadkow tej mocy nie
> przekroczy, a te 10% zasilacz przedtrzyma do momentu w kotrym nie zrobi
> ciecho BUM.

No tak to lepiej jakimś shitem 400 watowym, czy porządnym 200 watowym?
Konfiguracja którą kolega przedstawił nie jest aż tak prądożerna. Poza
tym jak zasilacz ma zabezpieczenia to niech sobie robi "BUM" skoro musi.
  Myślę że w obudowie HP siedzi w miarę dobra 200 więc zapakowałbym to
wszystko do niej i szczęśliwie używał.