Re: Dziwne zachowanie pendriva PQI - szybkość

Autor: surt <surt77_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Jan 2007 - 08:09:09 MET

Sprawdzałem ustawienia biosu i troche zgłupiałem ponieważ
* w komputerze w którym szybkość zapisu jest rzędu 0,5 Mb/s ustawione jest USB
2.0 HighSpeed.
* W drugim komputerze (w który też szybkość zapisu nie przekracza 0,5 Mb/s) w
domu ustawione domyślnie jest; USB Park Mode - Enabled a USB Pref Mode -
Compatible (zmieniłem na High ale nie dało to rezultatów)
* a w komputerze (najstarszym) w którym prędkość zapisu jest największa i
dochodzi do 2,5 Mb/s w ustawieniach Biosu jedyna opcja dotycząca USB to USB
port (Enabled/Disabled)

przypomnę że na tych wszystkich trzech komputerach jest WinXP z co najmniej SP1.

Nie wiem co o tym myśleć. Ponowie też pytanie czy możliwe jest żeby w tym
Pendrive (PQI U350) nie najszybszym prędkość zapisu dochodziła tylko do 0,5 Mb/s?

Bardzo proszę o dalszą pomoc.

pzdr Surt