Remote Desktop nie działa - IP publiczne, firewall wyłączony

Autor: Apsik <czahu_at__TNIJ_o2.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:48:16 MET

Witam, prosba o pomoc:

Przejmowanie konsoli działa tylko w jedną stronę tzn. z mojego domowego
komputera mogę przejmowac komputery, nie ma opcji aby przejąć mojego kompa z
internetu (działa za to przejmowanie mojego kompa wewnątrz sieci domowej):

- ip jest publiczne, ping z internetu odpowiada
- firewall wbudowany w XP wyłączyłem dla pewnosci
- w system properties zaznaczyłem opcje Remote Assistance oraz Remote
Desktop (user z hasłem dodany)

1. Jaki jest powód ze nie moge przejąc mojego kompa z izternetu pomimo ze
odpowiada ping
2. Jak sprawddzić czy port 3389 jest otwarty (czy jesli jest LISTENING to OK
?). Admin sieci twierdzi ze port jest otwarty.
3. Jak sprawdzić jaki program używa portu ?

Prosze o szczegolowe wytlumaczenie, nie jestem ekspertem z tej dziedziny.

Dziekuje z gory.

Apsik