Re: laptop/desktop kontra ma³y szkrab ;)

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 11:36:42 MET

U¿ytkownik "-=\\Piotter//=-" <piotr_k_@precz_z_mielonka.poczta.onet.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci news:cvq6q2thmlohq2c2nfmquuumn311182mep@4ax.com...

> Wiem, ale ewentualnie wychowywac to moge go dopiero od niedawna, a on
> nie jest zlosliwy czy specjalnie rozpuszczony tylko pelen energi i
> ciekawosci.

nawet przez mysl mi nie przeszlo mowiac 'wychowaniem', ze chlopak jest
'niewychowany' ;)

> Pokusa dotkniecia czy nacisniecia tego czy owego jest
> czasem zbyt silna zeby taki dzieciak potrafil rozne takie sprzety
> omijac z daleka. Na razie staram sie go nauczyc zeby lapkami nie
> dotykal srebrnej strony plyt z bajkami bo nie beda dzialac, a
> odtwarzacz KORR-a potrafi juz praktycznie sam obslugiwac.

widzisz - telewizora przed nim nie chowasz - juz sie nauczyl, ze nie ma
sensu cokolwiek przy nim robic. IMHO podobnie mozna zrobic z komputerem -
pokazawac, az do znudzenia i wytlumaczyc, ze tego nie wolno dotykac,
'bo...' - powodow mozna znalezc tysiac.

zakazy przetlumaczone w sensowny i cierpliwy sposob zawsze (oka, prawie ;))
trafiaja do dzieciakow

ps. w dekstopie odlacz reset od glownej, jesli jest latwo dostepny, a
funkcje power obudowy zamien na hibernacje.

pozdrawiam,
Kamil