Re: laptop/desktop kontra ma³y szkrab ;)

Autor: -=\\\\Piotter//=- <piotr_k__at_precz_z_mielonka.poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 11:30:27 MET

On Tue, 9 Jan 2007 10:51:44 +0100, "webjay"
<kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> wrote:

>U¿ytkownik "-=\\Piotter//=-" <piotr_k_@precz_z_mielonka.poczta.onet.pl>
>napisa³ w wiadomo¶ci news:qrn6q2plfcq48nvpsmvjp1enqbvcpa03o2@4ax.com...

>bedzie to wygladalo na zlosliwosc (a wcale nie jest to moja intencja):
>
>wychowaniem. 3 letni chlopiec juz rozumie.
>
>pozdrawiam,
>Kamil
Wiem, ale ewentualnie wychowywac to moge go dopiero od niedawna, a on
nie jest zlosliwy czy specjalnie rozpuszczony tylko pelen energi i
ciekawosci. Pokusa dotkniecia czy nacisniecia tego czy owego jest
czasem zbyt silna zeby taki dzieciak potrafil rozne takie sprzety
omijac z daleka. Na razie staram sie go nauczyc zeby lapkami nie
dotykal srebrnej strony plyt z bajkami bo nie beda dzialac, a
odtwarzacz KORR-a potrafi juz praktycznie sam obslugiwac.