Re: Czy WD sa do d?

Autor: Marcin G <.>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 23:12:06 MET

Użytkownik "adam" <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:134d.00000158.45a1936e@newsgate.onet.pl...
> Czy dyski WD sa do niczego? Jesli pc jest z takim dyskiem, to nie kupowac
> takiego komputera?
> adam
>

> --

Tak czytam i jestem naprawdę zdziwiony. Obecnie Mam 3 dyski EIDE: WD400BB (3
lata), WD800JB (2 Lata), WD2000JB (prawie rok) i powiem szczerze, że kolejny
napewno też będzie WD bo naprawdę jestem zadowolony. W porównaniu z moim
starym Seagate U5, lub Barracudą 120 GB SATA kolegi są bardzo ciche,
wspomniane Seagate pracują jak traktory, może nowe juz nie, nie wiem. Powiem
tyle, że 3 miesiące temu składałem znajomemu komputer i też zakupiłem 200 GB
dysk WD na SATA II i jest naprawdę ok. Samsunga i Maxtora nigdy nie miałem
więc się nie wypowiem ale miałem IBM'a 30GB, który padł. Ja polecam WD.

pozdro