Re: Wybór tunera

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 22:22:48 MET

> internetdsl.tpnet.pl - news.tpsa.pl - tam jest chip.*

Dzięki- zaraz zapodam. Niby czasami tp się do czegoś przydaje :P

> Ja zaczekam, udało mi się po 10h uruchomić moją starą kartę (mimo tego,
> że dostałem odpowiedź ze źródła "not supported"

Może też się doczekam na Trio ala PCIE

> Zobacz na Allegro - 219zł

Mylisz modele na aukcji za 220 jest ale ten HAUPPAUGE WinTV-PVR-150
Sprzętowy dekoder ma ale z DVB-T to to nie ma nic wspólnego. Hybrydowy ze
sprzętowym MPEG jest ten o którym ja pisałem HVR 1300.
Zresztą PVR=Personal Video Recorder, a HVR= Hybrid Video Recorder.
Pozdrawiam