przegrzewanie kompa a samoczynne wylaczanie sie

Autor: Uzytkownik <jajeden_at_googlemail.com>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 20:25:09 MET

Witam,

Mam problem ze swoim Acerem - otoz od pewnego czasu samoczynnie sie
wylacza. Moja wstepna diagnoza to przegrzewajacy sie procek.
Rozkrecilem obudowe i z wiatrakiem niby wszystko w porzadku. Niestety
kiedy tylko zaczyna sie jakas ciezsza praca np. przy odpaleniu jakies
gry badz reinstalce systemu (musialem trzymac go przy otwartym oknie
inaczej sie wylaczal) problem notorycznie sie powtarza. Ostatnio nawet
przy zwyklej pracy, kiedy nic szczegolnego nie robie np. czytanie
poczty.
Jakies pomysly na rozwiazanie tego problemu? Mozliwa jest wina
wiatraka, czy to raczej rabniety procek?

Bede wdzieczny za pomoc,

uzyt.