Głośniki komputerowe 2.1 z tunerem radiowym.

Autor: Strange <strange_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 17:08:34 MET

Witam,

Poszukuję od dłuższego czasu głośników 2.1 z wbudowanym tunerem radiowym.
Co prawda udało mi się znaleźć głośniki Tracer Bolero, ale pomijając
już ich koszmarny design i tak nie są już dostępne.Znalazłem też
jakieś Philipsy, ale są bez subwoofera.

Czy ktoś z Was zna może jakieś głośniki 2.1, które posiadają
wbudowany tuner radiowy, kosztują ok. 200 PLN oraz można je
bez większego problemu kupić ?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Pozdrawiam,
S.

PS Tak, wiem, jest mnóstwo innych możliwości, żeby posłuchać radia
przy kompie, ale potrzebuję dokładnie głośniki 2.1 z tunerem :)