Logitech QuickCam Pro 5000

Autor: remedu <clyde_at_remedu.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 17:01:17 MET

Witam
Jakis czas temu kupilem kamerke Logitech QuickCam Pro 5000. Ogolnie super,
ale jest maly problem.
Komputer nie wstaje gdy kamerka jest podlaczona. Musze ja podlaczac po
uruchomieniu systemu.
Myslalem ze dzieje sie to bo mam stara plyte, ale teraz mam nowiutki
komputerm i sytuacja sie powtarza.
Kamerke kupilem na allegro. Dzis napisala do mnie inna osoba ktora kupila ta
kamerke pytajac mnie czy mam dokladnie taki sam problem jak opisany powyzej.
Czy ktos z was rowniez ma taki problem i czy moze ktos zna rozwiazanie ?
Sytuacja powtaza sie nawet gdy tylko kamerka podlaczona jest do komputera.
Sciagnalem rowniez najnowsze sterowniki.

Pozdrawiam