GeForce 6200 - jak się sprawuje?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 16:01:40 MET

Witam

Przyszedł czas na zmianę grafy, z wysłużonej Rivy TNT2 M64 na coś
innego. I tu pojawia się pytanie na co.

Zmieniam głównie z powodu kilku gierek, w które chciałbym zagrać, a Riva
już ich nie pociągnie np. tych:

http://www.gry-online.pl/s016.asp?id=5931
http://gry.o2.pl/recenzje/?co=pokaz&id=404

No i jakieś "samochodówki" bo już dawno nie grałem:-)
Poza tym zamierzam pooglądać sobie trochę nowych demek ze światowej
demosceny

Do takich rzeczy upatrzyłem sobie taką kartę:
http://www.znak.pl/index.php?cid=143&scid=1415&prid=kg6200Asu128DVIBOX+64bit

1) Co niej sądzicie, nie znalazłem karty w tej cenie o takich
możliwościach, ale jeśli znacie taką to napiszcie
Moje wymagania:
- pełna zgodność z DirectX 9.x
- pasywne chłodzenie
- cena do 200zł (nieprzekraczalna granica)

2) Jak ona się sprawuje, czy nie ma z nią żadnych problemów technicznych?
3) Czy chłodzenie pasywne jak twierdzi producent wystarczy, czy karta
się nie przegrzewa? Jaką karta ma temperaturę w stresie?
4) Która wersja Forceware'ów będzie najodpowiedniejsza dla tej karty?
5) Czy znane są Wam konflikty tej karty z płytą główną Asrock K7VT4A Pro?

Tomaszek