Re: Nagrywanie teletextu?

Autor: Mat <Mat_at_jmat.com.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 15:48:02 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości news:entk2j$p49$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A bo to pod Linuksa. :) Nagrać strony VT to się da bez większego
> problemu, po prostu co chwila ładować konkretną stronę, jeżeli się
> różni od poprzedniej to zapisać i tak w kółko, większy problem będziesz
> miał z zsynchronizowaniem tego co Ci się nagra z wizją, też by się
> jakoś dało np. nagrywać czas w jakim była zrzucona konkretna "ramka"
> VT i potem to jakoś przerobić na format napisów dla odtwarzacza. Ergo
> dosyć trudno będzie.
>
> A nie ma tych napisów (chodzi o angielskie?) w sieci po prostu?
Niestety nie.

W ostateczności wystarczyłoby mi gdyby można było to co pokazuje się
w teletekście zapisać do pliku tekstowego i wydrukować.
Chodzi bowiem o to by móc zajrzeć do tekstu (angielskiego) w momencie
gdy nagranie głosu nie jest zrozumiałe (z powodu moich braków w angielskim,
użytego specjalistycznego słownictwa itp.).

Pozdrawiam
Mat