Re: Nagrywanie teletextu?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 15:21:35 MET

** Mat wrote:

> Nie mogę znaleźć jego wersji lub odpowiednika działającego pod
> Windows (XP).

A bo to pod Linuksa. :) Nagrać strony VT to się da bez większego
problemu, po prostu co chwila ładować konkretną stronę, jeżeli się
różni od poprzedniej to zapisać i tak w kółko, większy problem będziesz
miał z zsynchronizowaniem tego co Ci się nagra z wizją, też by się
jakoś dało np. nagrywać czas w jakim była zrzucona konkretna "ramka"
VT i potem to jakoś przerobić na format napisów dla odtwarzacza. Ergo
dosyć trudno będzie.

A nie ma tych napisów (chodzi o angielskie?) w sieci po prostu?