Re: IBM R51e - problemy i kupno?? POMOCY??

Autor: Grzegorz <usun_to_g.kordowski_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 14:36:14 MET

2. Problem wystepuje rowniez z DVD-Rom'em, czesto sie zdarza ze czytnik
nie czyta plyt, dopiero po ponownym wsunieciu kieszeni z plyta, czytnik
zaczyna ja czytac. Z czego to wynika? Jak to usunac?
===============
Padanie napędów - jest dosyć częstym zjawiskiem w R51 - przynajmniej u mnie
w firmie. (jeśli na gwaranji to postaraj się o wymiane)

Jeszcze jedna sprawa, przy odbiorze laptopa ze sklepu (kupilem go przez
internet), dokladnie moj egzemplarz, byl juz rozpakowany jak
przyszedlem do sklepu (troche mnie to zdziwilo, czy slusznie?),
sprzedawca uzyl argumentu, ze pierwsze uruchomienie dlugo trwa (okolo
2,5h) i dlatego moj laptop jest juz rozpakowany. Czy taka sytuacja jest
normala? Czy tez moge przypuszczac, ze wcisnieto mi uzywany laptop?
Tak - pierwsze uruchomienie trwa długo - gdyż system jest preinstalowany.
Przy pierwszym uruchomieniu, następuje instalacja systemu do końca wraz z
całym oprogramowaniem. A to czy laptop był używany... ciezko stwierdzic -
jesli nikogo nie porisiles o "wystartowanie" systemu - to możesz tak
przypuszczac.

Pozdrawiam
Grzegorz