IBM R51e - problemy i kupno?? POMOCY??

Autor: Lem87 <kepiotr_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 23:16:46 MET

Witam i szukam pomocy,

jak myslicie, ostatnio mam problemy z IBM R51e (posiadam go okolo 9
miesiecy, chyba dosc krotko, a jednak sa juz pewne problemy). Niby
solidna marka, a jednak cos sie chrzani.

Oto usterki, co z nimi zrobic, jak je zaprezentowac, czy rzeczywiscie
trafilem, na jakis felerny egzemplarz??:

1. Wiatraczek, ktory znajduje sie po lewej stronie, zaczął ostatnio
dzialac wydobywajac metaliczne dzwięki, coz to za dzwieki i jak je
zlikwidowac?

2. Problem wystepuje rowniez z DVD-Rom'em, czesto sie zdarza ze czytnik
nie czyta plyt, dopiero po ponownym wsunieciu kieszeni z plyta, czytnik
zaczyna ja czytac. Z czego to wynika? Jak to usunac?

Co myslicie na temat tego rodzaju problemow? Czy to normalne w
przypadku marki IBM, ze juz po 9 miesiacach uzywania laptopa, glownie w
warunkach domowych, zaczely pojawiac sie wyzej opisane problemy??
Jeszcze jedna sprawa, przy odbiorze laptopa ze sklepu (kupilem go przez
internet), dokladnie moj egzemplarz, byl juz rozpakowany jak
przyszedlem do sklepu (troche mnie to zdziwilo, czy slusznie?),
sprzedawca uzyl argumentu, ze pierwsze uruchomienie dlugo trwa (okolo
2,5h) i dlatego moj laptop jest juz rozpakowany. Czy taka sytuacja jest
normala? Czy tez moge przypuszczac, ze wcisnieto mi uzywany laptop?

Czekam na odp.
Z gory dzieki za odp.
Piotr