pokazuje napęd cd którego nie ma

Autor: kamrys <kokarys.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 12:40:13 MET

mam taki problem: gdy klikam na "mój komputer" pokazuje mi napęd cd którego w
rzeczywistości nie ma. w panelu sterowania - narzędziach administracyjnych -
zarządzaniu dyskami nie pokazuje mi tego napędu. do dysków wirtualnych mam
"daemona" ale w nim wyłaczyłem wszystkie, poza tym jak były włączone to w
narzędziach administracyjnych też były pokazywane. gdy odinstalowałem ten
"dysk którego nie ma" to po uruchomieniu komputera pokazało mi, że znaleziono
nowy sprzęt. co prawda mam drugi napęd cd ale już z 2 miesiące temu odłączyłem
od niego taśmę i zasilanie i do tej pory nie było problemów (bo być nie
powinno). troszkę bawiłem się dziś ze zmianą liter dysków, dodałem jedną
partycję dysków, którą znalazłem w narzędziach administracyjnych i przypisałem
do niej literę ale ta partycja działa mi. sęk w tym, że pojawił się dziś ten
dziwny napęd i nie wiem jak się tego pozbyć.