Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: K <kurt76.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 10:37:47 MET

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał(a):

> Hmmm, przy takich pojemnosciach TEORETYCZNIE moglybybyc juz roblemy
> z dyskiem, ale bez przesady - nawet przy 200 MB/min to tylko niecale 3,5
> MB/s. Taki transfer to mialy dyski pojemnosci ~2-3 GB. Nawet zakladajac
> kontroler dyskow VIA ze zle/nie dobranymi sterownikami, co skutkuje czasami
> transferem dysku zamiast ~65 MB/s ~18 MB/s nie jest tak zle.

bo byc moze mylimy przyczyny, ze skutkami.... kolega oizo pisze ze mu zgrywa
spokojnie, ale przeciez wiadomo, ze operacje zapisu sa wolniejsze niz
odczytu, wiec jakim cudem problemy powstaja dopiero przy odtwarzaniu? wg.
mnie waskim gardlem jest FW i taki material "poszarpany" zostaje zapisany na
HDD, co oczywiscie wychodzi podczas odtwarzania... mialem podobny przypadek:
nagrywalem film podglad w okienku jednoczesnie robiac cos jeszcze... w
podgladzie wszystko bylo ok, strumien na dysku byl taki jak pisze oizo...