Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 08:52:07 MET

Tomaszek wrote:

> W zasadzie to już zapłaciłem. Z pudełek mogą śmiało zniknąć kretyńskie
> kolorowe rysunki przedstawiające rakiety, ludziki, laski w skąpych
> strojach (celują w tym karty graficzne) Jak się domyślam trzeba zapłacić
> człowiekowi, który zaprojektuje logo, narysuje ten cały zbędny farsz i
> inne pierdoły. I nagle pieniążki na zapewnienie kompatybliności z
> większą ilością sprzętu znajdują się, wyciągnięte z kolorowego,
> lśniącego błota. Sprzęt w szarym pudełku jest tak samo sprawny i
> funkcjonalny jak sprzęt z rozebraną laską na pudełku nie?

Gdyby nie te kolorowe pudełka i rozebrane laski, to technologicznie
bylibyśmy pewnie z 5 lat do tyłu. Faktycznie, mniej by było problemów z
odpaleniem Win98... Chyba jednak obecna sytuacja jest lepsza, zarówno
dla tych, na których owo błoto działa, jak i dla tych, którzy patrzą na
funkcjonalność.

t.