Re: Połącznie dwóch komputerów.

Autor: Czabu <czabu_WYTNIJ_TO__at__WYTNIJ_TO_op.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 20:18:48 MET

Użytkownik <rootshell@hbafub.rm> napisał w wiadomości
news:ennbnl$bu6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I tutaj się zdziwisz - z podłączeniem nie ma żadnych [ale to żadnych]
> problemów.
Chcesz powiedzieć, że do Zoltrixa wepchnąłeś kabelek sieciowy? ROTFL
tygodnia... ;-D

> Tyle tylko, że takie połącznie chyba nie będzie działać...
Normalnie rewelacja...

> Wyciągnąłem z zakamarków starego 'Zoltrixa'. Jak myślicie - czy udało by
> się przekopiować coś z jednego dysku na drugi przy pomocy dwóch modemów(?)
Jakich? Zoltrixa i Speedtouche'a? Nie uda się.
Dotrze do Ciebie, że chcesz cały czas łączyć ze sobą niekompatybilne
(nienawidzę tego słowa :-) interfejsy?
To, że urządzenie mają tą samą nazwę potoczną nie znaczy, że działają tak
samo...
Dawno nie widziałem takiego kombinowania...

Pzdr
Czabu