Re: Połącznie dwóch komputerów.

Autor: <rootshell_at_hbafub.rm>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 06:19:32 MET

> 1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

'php echo $Message; //?'

Dlaczego po uruchomieniu linku pokazuje mi się komunikat j/w?

> 2) Nie podłączysz karty sieciowej do modemu. To dwa różne
> urządzenia, działające na różnej zasadzie i niezgodne
> komunikacyjne.

I tutaj się zdziwisz - z podłączeniem nie ma żadnych [ale to żadnych]
problemów.
Tyle tylko, że takie połącznie chyba nie będzie działać...

Wyciągnąłem z zakamarków starego 'Zoltrixa'. Jak myślicie - czy udało by się
przekopiować coś z jednego dysku na drugi przy pomocy dwóch modemów(?)

Pozdrawiam.
R.