Re: All in Wonder 9800 pro

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 08:38:23 MET

Dnia Sat, 6 Jan 2007 17:39:43 +0100, Ro napisał(a):

> Kupilem karte Redeon 9800 All-In-Wonder i mam z nia
> problem przy obsludze TV przez Ati MMC pod WinXP. Zrodlem
> sygnalu jest kablowka w ktorej sa programy w PAL-D i PAL-B.
> Gdy ustawiam w ustawieniach kraj 'Polska' to dzialaja
> wszystkie polskie programy w PAL-D ale nie ma dzwieku w
> pozostalych nawet gdy dla nich recznie ustawie PAL-B
> (tzn. zaraz po zmianie ustawienia na PAL-B dzwiek sie
> przez chwile pojawia ale na 1-2 sekundy)
> Natomiast gdy usawie kraj na inny np. Turcja to
> programy w PAL-B dzialaja OK ale nie ma dzwieku
> przy polskich (PAL-D) jednak gdy przestawie te polskie
> [...]

A w którym to AMMC masz możliwość ręcznego ustawienia systemu dla
poszczególnych kanałów? Z tego co pamiętam to skończyło się to gdzieś koło
wersji 9.2. Jak ją masz to nie zmieniaj! Sterowniki też trzeba użyć
starszawe (jeszcze bez CCC). Następnie w trybie awaryjnym podmienić
kstvtune.ax na wersję z directx-a 9.0b. Przy wyszukiwaniu kanałów ustawić
n.p. Portugalię a potem w programach mono ręcznie przestawić system. Błąd
nie jest po stronie ati lecz m$-a. No może i jest bo zamiast napisać własne
ustawienia zrzuca to na dx-a. A Bill nie wie, że w tym daleki kraju leżącym
gdzieś w okolicach Syberii gdzie białe niedźwiedzie chodzą po ulicach
stosuje się taki nowoczesny wynalazek jak NICAM.