tani cichy dobry zasilacz?

Autor: Ania <ktosik_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 00:29:01 MET

Witam,
Musze pomyslec o wymianie zasilacza w obudowie. Chcialabym zeby byl nie
drogi tak w granicach 50-100 pln, a do tego cichy i dobry (ale to sie pewnie
wyklucza ;-)
mam kompa z 2001r. pentium III 800mhz, 2 dyski i dwie nagrywarki cd i dvd
(z tego 1 dysk i nagrywarka dvd kupione w 2006) 512 ram, karta geforce 2.
Nic nie potkrecam, komp chodzi od nowosci na codegenie 250 watt(to chyba ten
co to mowia ze "bomba") jak kupowalam nagrywarke dvd to mi sprzedawca,
odradzal ze najpierw zasilacz ze absolutnie nic nie nagram -ze nagrywarka
nie ruszy itp. pitu-pitu. kupilam nagrywam dvd i jest git.
ale ze jestem troche nastraszona roznymi komentarzami o zasilaczach to tak
sobie mysle zeby jednak kupic nowy taki 300-350 watt.
prosze zeby ktos z szanownych grupowiczow doradzil mi jakis sensowny
zasilacz
dziekuje i pozdrawiam