Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: t_harry <harry_at_none.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:55:05 MET

Michal Lukasik wrote:
> Dnia 6.1.2007, t_harry napisał(a):
>
> * Próbowałeś upgrade firmware?
tak, musze przyznac ze operacja ta milo zaskoczyla mnie pod wzgldem
bezproblemowosci - spodziewalem sie czegos gorszego - i jestem bardzo
zadowolony z rezultatow - nagrywarka wczesniej mimo nominalnych 16x
wypalala zawsze faktycznie nie predzej niz 6x, teraz wypala 8, 16 z
bledami...
> ** Zmianę taśmy? Podpięcie pod inny kanał? Sprawdzałeś w innym
> komputerze?...
tak jest - inne nagrywarki(patrzylem akurat na liteonach) dzialaja
spoko, ta moja na 2 innych kompach ta sama padaka - ale nie probowalem
dedykowaego software do nagrywarki czy czegos podobnego. byc moze nie
jest to regula - ale akurat ten moj model uwazam za kiepski prawie od
momentu zakupu - liczylem tesz ze padnie kompletnie - z miesiac temu
zmarnowala z 5 plytek i juz odmawiala nagrywania(kalibracja mocy) ale
odpoczela przez noc i wrocila do swoich wlasnych upodoban (czyli z
oddania na gwarancji nici...) - mecze sie z tym g... i czekam moze
padnie na gwarancji to wymienia, rozwazam zakup drugiej nagrywarki na
wszelki wypadek, nie przyciska mnie bo w pozostalych komputerach mam inne...

--
pozdr
   t_harry