Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:29:13 MET

 K <kurt76.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> mi tez sie nie chce wierzyc, gdyz u mnie p3 900/100 spokojnie zapisuje
> strumien mpeg-2 z satelity, jednoczesnie go odkodowujac i dekodujac na
> ekran.

            Jeden z drugim raczylby zauwazyc ze pojecie "Digital Video" jest
bardzo pojemne i nie oznacza jednego konkretnego kodeka - moga byc
stosowane rozne - od MPEG1 do MPEG4 AVC AKA H.264, a na tym osytatnim to
bez wsparcia hardware ze strony karty to i czesto Athlony64 zatykaja
sie. Co prawda teraz najwiecej camcorderow dziala jako MPEG2 w roznych
autorskich wariacjach, ale jak jest w tym nie wiadomo. Jesli kodek jest
jakis bardziej skomplikowany by upchnac to na tasmie to PIII 933 moze nie
dawac rady, nawet x2 bo drugi cpu zasadniczo przyda sie tylko do
dekodowania w tym samym czasie sciezki audio (czesto zwykla PCMka), a nie
rozlozy na CPU dekodowania wideo.

> wg mnie interface FW wspoldzieli przerwanie z czyms i sie
> zatyka PCI, tym tropem bym poszedl....

            Ile razy mozna pisac - przeciez wyraznie przedpisca podal ze ZGRYWA
mu sie bezproblemowo, problem jest dopiero z odtworzeniem i edycja takiego
materialu juz na HDD i tu podejrzany jest sosunkowo slaby CPU.

> do dekodowania polecam cos z technologia DVXA (decoder mpeg-2 bitcontrol
> i karte ktora to> obsluguje: wszystkie grafiki zintgrowane intela
> poczawszy od chipsetu i810 i pozniej radeony i nowsze GF.)

            Najpierw dobrze byloby wiedzec co tam jest zakodek, bo wcale nie musi
byc MPEG2 i dlatego wlasnie sie tnie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl