Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: K <kurt76.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 21:45:39 MET

ggs <ggs_@_konto.pl> napisał(a):

> "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote in message

> Tak w sumie to napisal ze "...moze i dobrze sie zgrywa ale ...".
> Wiec przypuszczam ze dysk sie dusi juz podczas zgrywania a odtwarzanie
jeszcze
> bardziej go dobija.
>
> Cos mi sie nie chce wierzyc zeby PIII 933 mial zadyszke przy odtwarzaniu DV
> AVI.

mi tez sie nie chce wierzyc, gdyz u mnie p3 900/100 spokojnie zapisuje
strumien mpeg-2 z satelity, jednoczesnie go odkodowujac i dekodujac na ekran.
wg mnie interface FW wspoldzieli przerwanie z czyms i sie zatyka PCI, tym
tropem bym poszedl.... do dekodowania polecam cos z technologia DVXA (decoder
mpeg-2 bitcontrol i karte ktora to obsluguje: wszystkie grafiki zintgrowane
intela poczawszy od chipsetu i810 i pozniej radeony i nowsze GF.)