Re: Word

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:33:00 MET

Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

> Takze rzeczy typu: pobierz cos z Oracle'a i ustaw do korespondencji
> seryjnej w OO jest dla mnie rzecza zaporowa - a w excelu nie dosc, ze
> wszystko mozna zrobic myszka, to masz jeszcze mozliwosc nagrania makra
> i przesledzenia/zmodyfikowania kodu...

            Nie wiem, nie lacze OO.org z Oracle, tak jak zapewne 99% uzytkownikow
domowych i 2/3 biurowych. Jak ktos potrzebuje specyficznych cech MS Office
to niech placi ciezkie pieniadze za ten pakiet, ale przynajmniej w sytuacji
gdy ma ku temu RACJONALNE powody, a nie "bo tak, a poza tym jest za darmo".

> Podsumowujac - do prostych rzeczy OO sie nadaje, ale niestety przy
> bardziej skomplikowanych rzeczach trzeba sie przesiadac do Office'a...

            Zgadnij o jakie rzeczy tu chodzi jesli ktos nie radzi sobie z
przeniesieniem/wydrukowaniem dokumentu worda2k.

Co do licencji edukacyjnych - OK, ale to jest IMHO pulapka - jak pierwsza
dzialka za (pol)darmo. Jak sie uzaleznisz to plac i placz.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl