Re: Dziwny pisk

Autor: Michał <BLOKADA_salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 19:06:38 MET

Użytkownik ">>Darko<<" <zar2@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:enlmco$njl$1@inews.gazeta.pl...

> U mnie pisk z zasilacza slychac nawet wtedy kiedy wylacze komputer :-(
> Zupelna cisza (brak pisku) wystepuje dopiero jak odlacze zasilanie
> wylacznikiem na zasilaczu.
> Zasilacz to Chieftec 360W.
> Czy to oznacza ze musze rozgladnac sie za nowym zasilaczem czy moge
> spokojnie to olac waskim sikiem ???

Chieftec tak ma !!! Nic nie musisz robić. Jak miałem poprzednio nowy też tak
miałem i zainstalowałem poprostu listwę z wyłącznikiem.
Ciesz się że ci się zasilacz po wyłączeniu nie grzeje bo takie opcje tez są
...Niestety jeden Chieftiec poszedł już u mnie na gwarancję bo się upaliła
wtyczka od płyty (była brązowa) co ciekawe komp chodził tylko po nagrzaniu
ciągłe zwiechy. Ten nowy już nie buczy ale i tak wyłączam na noc.