Re: Dziwny pisk

Autor: >>Darko<< <zar2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 15:13:20 MET

> Na 99% tin pisk pochodzi z zasilacza. Komputer na starcie, jego elementy
> ciagna maksymalna moc z zasilacza. Ktos bardziej zorientowany moze Ci to
> precyzyjniej opisac. W moim przypadki zmiana zasilacza na troche wiekszy
> pomogla. Ale sam zasilacz nadal pracuje poprawnie.

U mnie pisk z zasilacza slychac nawet wtedy kiedy wylacze komputer :-(
Zupelna cisza (brak pisku) wystepuje dopiero jak odlacze zasilanie
wylacznikiem na zasilaczu.
Zasilacz to Chieftec 360W.
Czy to oznacza ze musze rozgladnac sie za nowym zasilaczem czy moge
spokojnie to olac waskim sikiem ???

Pozdrawiam