Re: laptop widzi 160GB a nie startuje?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 16:35:48 MET

Dnia 6.1.2007, Sharak napisał(a):

> Czy ktoś może poradzić co zrobić żeby laptop pracował z dyskiem Hitachi 160
> GB.
> BIOS rozpoznaje dysk ale nie chce z nim pracować.
> Do tego stopnia że przy ustawieniu dysku na AUTO lub USER komp nie startuje
> nawet z CD, przy ustawieniu OTHER ATAPI instalka sie uruchamia, można
> założyć i sformatować partycje,kopiuje pliki ale po restarcie wyświetla brak
> systemu.
> Po przełożeniu w kieszeń USB widać że partycje są i pliki instalki też są.
> Czy mógł coś namieszać partition magic (początkowo kopiowałem partycje ze
> [...]

Zacznij od sprawdzenia w instrukcji laptopa i na stronie jego producenta,
czy nie ma tam jakiejś informacji (np. w FAQ) na temat dysków powyżej
128GiB.
Nie zaszkodzi też sprawdzić opisu do BIOSu, ewentualnie historii jego
zmian czy nie poprawiano obsługi dysku - jak trzeba to zaktualizować.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/