Re: cd rom i dyskietka?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 00:40:40 MET

Jarek wrote:

> Mam problem z systemem windows 2000 a on jest z rodziny nt to raz
> a dwa przypuszczam ze to wina kontrolera ale nie jestem pewien
> ponadto nie znalazlem w archiwach grup takiego bledu.

Błąd sprzętowy chyba nie problem zweryfikować lub wykluczyć używając
jakiegoś programu diagnostycznego lub choćby dystrybucji live linuksa.
Co do innych przyczyn zależych od OS to zazwyczaj jest to albo wpływ
jakichś programów emulujących napędy bądź uszkodzęń klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum . Czasem pomaga
usunięcie sprzętu i jego ponowna instalacja. Czasem zdarzają się też
uszkodzenia sterownika - np. cdfs.sys. Na razie piszesz już kolejny
post a nie sprzwdziłeś czy to w ogóle sprawa sprzętowa.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk