Re: cd rom i dyskietka?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 14:23:49 MET

Dnia 5.1.2007, Jarek napisał(a):

> Mam problem z systemem windows 2000 a on jest z rodziny nt to raz

I co z tego wynika?

> a dwa
> przypuszczam ze to wina kontrolera ale nie jestem pewien

Czego? Nie ma jednego kontrolera stacji dysków i CD-ROM - jak sugerujesz.
Oba urządzenia kontrolowane są osobno, flop - kontroler stacji dysków,
CD-ROM - interfejs IDE/ATAPI.

> ponadto nie
> znalazlem w archiwach grup takiego bledu.

Jakoś mnie to nie dziwi. ;D

Zgadzam się z Foxem, że to problem programowy. Sprawdź np. czy możesz
uruchomić komputer z dyskietki/CD-ROM i wszystko będzie jasne.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/