Re: Laczenie dyskow z/bez 48bit LBA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 23:29:24 MET

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote in message
news:Xns98AFA2A99B411mbien@127.0.0.1...
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:
[...]
> A tak na marginesie: przegladalem niedawn popularnosci stron/domen w sieci
> za 2006 r. i jedyna ktora wyprzedza Google, zajmujac tym samym pierwsze
> miejsce, jest domena Microsoftu. Jak dla mnie ZONK - jak to jest liczone?

Nie potrafię powiedzieć.

> Dalibog Wacpan, to herezja 128 GiB partycja systemowa ;)

To tylko z ostrożności, sporo osób czyta tę grupę.

W moim przypadku pod system z profilami i programami sprawdza się partycja o
wielkości między 10 GB a 20 GB. Zostaje wówczas trochę wolnego miejsca pod
różne pliki tymczasowe i System Restore. Trochę miejsca musi być też po to,
żeby się filesystem zanadto nie fragmentował. No a puste, niezajęte przez
pliki miejsce nie zwiększa rozmiarów obrazu partycji, więc nie widzę powodów
żeby się na tak dużym dysku samoograniczać.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/