Re: Jaki monitor LCD?

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 04:11:35 MET

> Ja np. mam monitor Samsunga na matrycy PVA 17" SyncMaster 173P+ kosztowal
> majatek w porownaniu do innych 17 w tych czasach. Warto bylo wydac te
> pieniadze.

To słuszne podejście. Najważniejsza jest matryca.
Samsungowe PVA są najlepsze - siedzą one teraz nawet w najdroższych Eizo.

A dla Borneq i zyx porada aby zaczeli od tekstu:
"LCD: Rozmiar, rozdzielczość - czyli wielkość piksela"
http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=lcd_rozmiar_rozdzielczosc_czyli_wielkosc_piksela_ripb4o

A wracając do konkretów ja polecam (z 19") Samsunga 971P,
zresztą bezpośredni kontynuator wspomnianego tu 173P+.

Oprócz dobrych parametrów jeszcze doskonały design:
http://sklep.proline.pl/shop.php?id=news&subid=samsung_971p_jakosc_i_design_reonys