Re: odświeżenie kompa

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 02:28:29 MET

Dnia 4.1.2007, Michał napisał(a):

> płyta główna ECSK7VTA3 V.1
> procesor Athlon XP1700+
> pamięć DDR SDRAM 266 Mhz PC2100
> grafika GEFORCE 2MX400 64 MB
> dysk WD 80GB
>
> Zdecydowałem się w końcu na zmianę konfiguracji i odświeżenie kompa(ciągłe
> problemy z resetami, samoczynne wyłączanie się, instalowanie wciąż nowych
> sterowników, wieszanie się systemu, powolne kopiowanie danych pomiędzy
> partycjami). Zamierzam kupić nową płytę główną i procesor, a chciałbym
> zostawić pamięć, grafikę i dysk. Nie chciałbym przekroczyć kwoty 500 zł na
> [...]

Zapomnij o tym, że ta pamięć zadziała w jakiejś nowej konfiguracji - jest
za wolna. Grafikę w sumie też możesz sobie darować jeśli znajdziesz jakąś
dobrą płytę z grafiką zintegrowaną. Dysk powinien wystarczyć (skoro chcesz
zostawić najwyraźniej tak jest).
Za 500zł ciężko (niemożliwe [???]) będzie Ci kupić coś nowego - wliczając
w to RAM (i nie zapominaj o zasilaczu - nie napisałeś co masz, a nie
radziłbym ryzykować podłączenia nowego zestawu do jakiejś "bomby
zegarowej").

Moja rada. Sprzedaj to co masz, dołóż trochę i wtedy zacznij czegoś
szukać.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/