odświeżenie kompa

Autor: Michał <michalkondratowicz_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 21:12:59 MET

Witajcie,

Mam taki sprzęt

płyta główna ECSK7VTA3 V.1
procesor Athlon XP1700+
pamięć DDR SDRAM 266 Mhz PC2100
grafika GEFORCE 2MX400 64 MB
dysk WD 80GB

Zdecydowałem się w końcu na zmianę konfiguracji i odświeżenie kompa(ciągłe
problemy z resetami, samoczynne wyłączanie się, instalowanie wciąż nowych
sterowników, wieszanie się systemu, powolne kopiowanie danych pomiędzy
partycjami). Zamierzam kupić nową płytę główną i procesor, a chciałbym
zostawić pamięć, grafikę i dysk. Nie chciałbym przekroczyć kwoty 500 zł na
te wydatki. Jakie mam możliwości kupić za taką cenę nowy, dobry sprzęt tzn.
taki żeby był choć trochę szybszy od tego co posiadam ale główną jego
wartością miałaby być stabilność systemu.Dziękuję za porady.

Michał