Kamerki internetowe , chaos po googlowaniu

Autor: Rafik <brakadresu_at_op.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 01:20:16 MET

witajcie

Szukam kamerki w okolicach 100 zł , video rozdzielczość 640-480 przy 30
klatkach na sekundę.

Znajdę coś takiego czy takie rzeczy tylko w er..

Znalazłem coś takiego Microsoft VX-1000 , ale czy ona ma 30 klatek/s w
trybie VGA ?

przeszukałem google i nie ma dokładnych informacji , często piszę "up to 30
frames/s" czyli do , czyli pewnie nie w trybie VGA.

Poradzcie coś 3 godziny spędziłem na googlowcu.

Dziękuję i pozdrawiam licząc na wyczerpujące informacje

  Rafik