nie działa usb

Autor: Marek S. <piter.17_at_wywalto.wp.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 19:28:17 MET

co może być przyczyną niedziałania USB na przednim panelu obudowy?

koleżanka poprosiła mnie, abym jej to naprawił, bo kiedyś działało bez
zarzutu, a teraz działa tylko USB na tyle.

dodam, że obudowa nie była rozkręcana, więc to, że jakiś kabelek
przedłużający się odpiął odpada, myślałem, że jakiś program zarezerwował
sobie je dla siebie np. neostrada, ale nie.

ma ktoś może jakieś pomysły?

pozdr
Marek S.

PS. system WinXP, płyta główna: Asus p4p800-x, modem usb SpeedTouch ADSL
PPP