Re: podział dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 19:19:01 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:enjhgk.1ts.1@Hobby.od.21.lat...

> U mnie WinXP od > 3 lat zadowala się partycją 3GB ...
> No ale jeżeli ktoś wszystko instaluje do folderu "Program Files"
> to i 50GB może byc mało ... ;)

Ja mówię o przeciętnym użytkowniku, a nie o potencjalnym rekordziście z
Księgi Guinnessa ;-). Z doświadczenia wiem, że przeciętny user biurowy (nie
gracz) w trakcie dwóch lat pracy jest w stanie spokojnie zapełnić te 10 GB.
A warto wiedzieć, że partycja NTFS na której jest mniej niż 20% wolnego
miejsca, bardzo szybko się fragmentuje.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/