Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 17:09:35 MET

Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomoœci
news:enj80b$4o4$1@inews.gazeta.pl...

> "Delikatny error"?
> Napisz cos wiecej. Nigdy nei slyszalem o takiej katastrofie na
> wszystkich dyskach na raz (nie liczšc uderzenia piorunem
> i awarii w stacji transformatorowej).
>
> Co to za software, co umie zroić takie kuku?

nie wiem, podejrzewam jakiegos wirusa, bo innego wytlumaczenia nie mam -
przekleje opis z innej grupy:

-----------------------------
windows xp home, 3 dyski, na kazdym kilka partycji.
na ekranie blue screen - nie wiem jak dlugo i co sie przed nim dzialo przez
16h wczesniej, jedno jest pewne - nikt go nie dotykal.

reset, po resecie brak windowsow, instalator win zamiast wszystkich partycji
pokazuje tylko jedna, na ktorej wczesniej byl window, a na reszcie dyskow
miejsce na zalozenie innych.

po instalacji windowsa reszta dyskow wyglada na 'fabrycznie nowe' - nic na
nich nie ma.
smart mowi, ze hddki sa w porzadku, narzedzia dyskowe z kolei, ze nic na
tych dyskach nie ma i niczego nie da sie odzyskac...

wirus / inny zlosliwy soft? jesli ktos mial podobna sytuacje prosze o
informacje, byc moze jest to jakis zlosliwiec, ktory sie uaktywnil po Nowym
Roku i jest jakas solucja na odzyskanie danych z tych dyskow - z gory
dziekuje.

slabo?

pozdrawiam,
Kamil