Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: bosskg <bosskg_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 14:13:29 MET

W wiadomości:enii35$bch$1@nemesis.news.tpi.pl,
Mahson <unnamed@unnamed.unnamed.unnamed> napisał(a) co następuje:
> Powitać!
>
> Posiadam obecnie w kompie Barracude 120GB IDE z 8mb cache (nie
> pamietam ktora to seria , koncowka roku 2003).
>
> Czas przychodzi powoli na zmiane i mam dylemat jaki dysk.... ale
> zanim to to moje pytanie jest takie:
>
> 1. Jesli kupie np. nowego seagate'a kolo 300 gb z 16 mb cache to czy
> one sa rownie szybkie czasem dostepu jak te stare poczciwe i udane
> 8megowce (jak moj dysk) ? Mowie tu o przejsciu tez z IDE na SATA od
> razu...
>
> No i teraz zasadnicza sprawa... Mowiac o hdd tak miedzy 250GB a
> [...]

Mam baske 250 SATA z zapisem prostopadlym i jest duzo szybsza od starej 200
i 160. Wiec proponuje system postawic na nowej. Z mojego porownania wynika
ze system wstaje o okolo 30% szybciej. Tranfery pomiedzy dyskami tez sa
wieksze. Mialem kilka roznych dyskow SATA i ta Barracuda 10 najbardziej
przypadla mi do gustu.

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5