Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: Mahson <unnamed_at_unnamed.unnamed.unnamed>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 10:37:23 MET

Powitać!

Posiadam obecnie w kompie Barracude 120GB IDE z 8mb cache (nie pamietam
ktora to seria , koncowka roku 2003).

Czas przychodzi powoli na zmiane i mam dylemat jaki dysk.... ale zanim to to
moje pytanie jest takie:

1. Jesli kupie np. nowego seagate'a kolo 300 gb z 16 mb cache to czy one sa
rownie szybkie czasem dostepu jak te stare poczciwe i udane 8megowce (jak
moj dysk) ? Mowie tu o przejsciu tez z IDE na SATA od razu...

No i teraz zasadnicza sprawa... Mowiac o hdd tak miedzy 250GB a 350GB. Dysk
ma byc na system i dane... Jako jeden w kompie...

2. Jaki dysk ? Ja jestem i bylem zwolennikiem Seagate'a... Glosnosc dysku
nie ma az takiego znaczenia bo obecne sa bardzo porownywalne... zalezy mi
jedynie na jakosci (malej awaryjnosci) i wydajnosci (ceny tez sa
porownywalne)... Wiec co kupic ? Seagate/WD/Samsung/itd. Co najlepiej ?

3. Seagate przemawia do mnie ze swoja obecna gwarancja 5 letnia (2+3 lata).
Inne firmy po ile maja obecnie ?

To chyba tyle... A moze wogle nie schodzic z tej mojej 120stki a dokupic
drugi dysk na dane... Sam nie wiem;)

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.