Re: Monitor panorama contra normal

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 11:51:52 MET

> Jedyne co moge powiedziec to nie tyle o panoramie co o firmie Acer -
> WIELKA MINA. Acer ma tylko jeden autoryzowanny serwis w Polsce a jest tak
> "podwodny", ze kazda proba naprawy konczy sie znacznymi kosztami na
> telefony, zjedzonymi nerwami i wizyta w "Federacji Konsumentow".
> Kolezance 3 razy naprawiali notebooka Acer z czego tylko 1 naprawa zostala
> odnotowana w karcie gwarancyjnej - chociaz byly wymienione "Istotne
> podzespoly" - komputer w koncu zostal "wpol sprawny".
> Odradzam Acera - jesli juz to Fujitsu-Siemens, albo standardowy Samsung.

potwierdzam.
panorama tak Acer nie:)
IIYAMA hmmmmm z nimi to roznie, model E435S to koszmar. doslownie mamy tych
monitorow kilkadziesiat sztuk(60-70) i 90% szlo do serwisu, czesc
dwukrotnie. standartowy objaw to uwalone kolory(przewaga jakiegos koloru,
roznowy, niebieski, zielony obraz:) i japonskie menu:)
jeden model sprzed jakis 3 lat chodzi bezproblemowo do teraz.

LG L1730S - ogolnie OK ale jest kilka modeli ktore nie chca sie wzbudzic po
wygaszeniu. serwis przynajminej w krakowie ponizej wszelkiej krytyki, jeden
monitor 3 raz wrocil z adnotacja ze jest sprawny a trzymali go po kilka
tygodni po czym ja go podlaczam do swojego komputera i w ciagu 3 dni
kilkakrotnie mam problem ze wzbudzeniem sie monitora np po wygaszaczu albo
przy wlaczaniu komputera

teraz kupujemy IBM(wlasciwie Lenovo:) ThinkVision L171
za krotko je mamy zeby byc obiektywnym, ale z 2 monitory mialy problem zeby
rano sie obudzic. moze przypadek:)

tak wiec troche loteria jest teraz z LCD, wazny jest serwis moim zdaniem.
Acer dno, wodorosty i metr mułu.
IIYAMA - dawniej troche to trwalo teraz po seri awari maja door-to-door
ktory dziala bardzo sprawnie
LG - w krakowie DNO
IBM - z monitorami ich jeszcze nie testowalismy, ogolnie serwis moim zdaniem
OK (desktopy, notebooki). jesli chodzi o sprzet serwerowy sa Rewelacyjni.

--
pzdr
piotrek