Re: Monitor panorama contra normal

Autor: Reseller <reseller_at_o2.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 07:53:23 MET

Mandingo napisał(a):
> Nie znalazłem żadnej grupy na temat monitorów, więc pytanie kieruję tutaj.
>
> Potrzebny mi monitor. Podobają mi się panoramiczne Accery. Znajomi
> odradzają panoramy, bo podobno gorsze. Nie mówią jednak, czemu niby gorsze.
>
> Jak to w końcu jest? Czy faktycznie modele panoramiczne są gorsze, a
> jeśli tak, to dlaczego?
>
> Z góry dziękuję za wyjaśnienia i rady.
>
> Mandingo

Jedyne co moge powiedziec to nie tyle o panoramie co o firmie Acer -
WIELKA MINA. Acer ma tylko jeden autoryzowanny serwis w Polsce a jest
tak "podwodny", ze kazda proba naprawy konczy sie znacznymi kosztami na
telefony, zjedzonymi nerwami i wizyta w "Federacji Konsumentow".
Kolezance 3 razy naprawiali notebooka Acer z czego tylko 1 naprawa
zostala odnotowana w karcie gwarancyjnej - chociaz byly wymienione
"Istotne podzespoly" - komputer w koncu zostal "wpol sprawny".
Odradzam Acera - jesli juz to Fujitsu-Siemens, albo standardowy Samsung.

--
Reseller
GG:1794