Re: Wydajność AMD Barton a AMD 3200 Venice

Autor: Robert asmax <djrobson_at_usuńto.tenbit.pełel>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 21:33:46 MET

Użytkownik "trodon" <tramal@interia.pl> napisał w wiadomości
news:33e8f$459beaa7$57ceeac6$23491@news.chello.pl...
> Witam
> Obecnie pracuję na procesorze AMD Barton +2500 (zwykle podkręcony na
> +2700), płyta Epox E-8rda3+. Zaczynam odczuwać niemiłe opóźnienie podczas
> pracy (komputer do zastosowań biurowych (Office, Firefox, Adobe Acrobat,
> Skype, poczta, słowniki, antywirus itp.).
> Zerknąłem na Allegro, przejrzałem oferty płyt z procesorami.
> Wpadły mi w oko płyty z AMD 64, np.

Podobny problem mialem ostatnio (u znajomego). Niby aplikacje biurowe a
niektóre zabierały po 100% procka przy prostych zadaniach i to nonstop (nie
te, które wymieniłeś). Rozwiązałem problem dość szybko, może nie najtaniej
ale też i nie strasznie drogo: AMD X2.... ot i po problemie (środowisko NT
;-) Chciaż jak piszesz, że aplikacje zamulają ci Bartona, (a to nawet na
dzień dzisiejszy szybki procek) to jak bedziesz miał mozliwość przetestuj
sobie jakiś dual core w pracy albo po prostu dowal ramu do tego bartona.